בן גביר עורר סערה: "מתכננים את הרצח הבא"

נתי קאליש No Comments on בן גביר עורר סערה: "מתכננים את הרצח הבא"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עורר סערה בדברים שאמר על המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט בריאיון לרשת ב'. "רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא". גורמים במשטרה סתרו את דבריו, והוא הגיב: "לנקות כל פוליטיזציה מעבודת המשטרה המקצועית"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עורר סערה כאשר התייחס בריאיון הבוקר למפגינים נגד הרפורמה המשפטית. בריאיון שנתן לרשת ב' אמר: "רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להרוג את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם".

גורם בכיר במשטרה סתר את דבריו של בן גביר ואמר: "אנחנו לא מכירים מודיעין על איום של מפגינים לרצוח את ראש הממשלה ואת השר לביטחון לאומי. גם גופי מודיעין אחרים (שב"כ) לא מכירים איום כזה, אין דבר כזה". כך פורסם ב'כאן'.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לגורמים במשטרה שסתרו את דבריו: "אני נדהם נוכח תדרוכים של גורמים עלומים במשטרה, מתכחשים לאזהרות המודיעיניות החמורות שמונחות על שולחננו יום יום ובאות לידי ביטוי גם בהגברת האבטחה על נציגי ציבור ספציפיים. יש לנקות כל פוליטיזציה מעבודת המשטרה המקצועית, ראינו למה הדבר גורם בחיל האוויר".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לבן גביר: "קודם ליצן הטיקטוק המציא שהוא מסתכל במסכים ונותן הנחיות, הבוקר הוא כבר התחיל להמציא 'חומרי מודיעין' שאינם קיימים. זה לא רק מגוחך, זה גם מסוכן".

שר הביטחון לשעבר בני גנץ הגיב וקרא לנתניהו "לפטר את בן גביר לפני שיהיה מאוחר מדי". לדבריו, "מי שעסק בעבר בטרור במקום להתגייס, עושה דה-לגיטימציה למפגינים הפטריוטים. בן גביר והמסיתים הם הדלק של הסרבנות".



0 תגובות